Detail žiadosti
Žiadosť
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam úloh SLA zmluvy
Adresát:
info@minedu.sk Otvorený
Dátum úkonu:
24. január 2017
Dátum odoslania:
24. január 2017
Dátum doručenia:
25. január 2017
Povinná osoba: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR, Stromová 1, Bratislava - Nové Mesto 813 30, info@minedu.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, vasa@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: Zoznamy všetkých úloh/taskov/ticketov/požiadaviek na dodávateľa, v rámci nasledovnej servisnej zmluvy: http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2380371&l=sk Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: vasa@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam úloh SLA zmluvy
Odosielateľ:
Informacie 211 <info@minedu.sk>
Dátum úkonu:
25. január 2017
Dátum doručenia:
25. január 2017
Dobrý deň,
v zmysle § 15 ods.1 a 2 zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám Vám oznamujeme, že nakoľko Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR nedisponuje požadovanými informáciami, Vašu žiadosť sme postúpili na priame vybavenie Centru vedecko-technických informácií.
Zákonná lehota na vybavenie žiadosti začína plynúť doručením povinnej osobe.
S pozdravom
Mgr. Andrej Hazucha
hlavný radca| pracovisko pre komunikáciu s verejnosťou | odbor komunikačný
[cid:image001.png@01D1C33C.54B61C10]
Stromová 1| 813 30 Bratislava | Slovenská republika
tel.: +421 2 59374253 | +421 908 935 270 | fax: +421 2 59374335
info@minedu.sk
Úplne sprístupnenie informácie
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam úloh SLA zmluvy
Odosielateľ:
Vaskova Eva <eva.vaskova@cvtisr.sk>
Dátum úkonu:
3. február 2017
Dátum doručenia:
3. február 2017
Miera sprístupnenia:
Úplné sprístupnenie
Prílohy:
Vážený pán xxxxx,
nižšie uvedeným stanoviskom reagujeme na Vašu žiadosť o poskytnutie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, konkrétne:
„Zoznamy všetkých úloh/taskov/ticketov/požiadaviek na dodávateľa, v rámci nasledovnej servisnej zmluvy: http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2380371&l=sk“.
V rámci Dátového centra pre výskum a vývoj v Žiline, so záložným Dátovým centrom a Digitalizačným pracoviskom v Bratislave je prevádzkované komplexná vysokovýkonná hardvérová IKT infraštruktúra a špecializované softvérové aplikačné vybavenie pre potreby výskumu a vývoja na Slovensku. Na zabezpečenie plynulej a bezpečnej prevádzky takéhoto mohutného hardvérového a softvérového vybavenia je potrebné realizovať nepretržitý technický support, vrátane upgradu, monitorovania a servisu zariadení a softvérových nástrojov. Takáto podpora je realizovaná práve na základe servisnej zmluvy, ktorá bola uzatvorená na základe výsledku verejného obstarávania so spoločnosťou ATOS. Presný rozsah a spôsob poskytovania servisných služieb je podrobne uvedený v predmetnej zmluve.
Komunikácia a zadávanie požiadaviek v rámci supportnej zmluvy prebieha na viacerých úrovniach.
Jednou z nich (určite minoritnou) je hlásenie vzniknutých incidentov zo strany prevádzkovateľa infraštruktúry priamo na helpdesk dodávateľskej firmy. V prílohe zasielame aktuálny výpis hlásení na helpdesk dodávateľa za posledné obdobie. Ďalšie činnosti, vo väčšinovom celkovom objeme, sú však realizované mimo helpdesku dodávateľa.
Zariadenia sú kontinuálne monitorované a potrebné informácie sú zo samotných zariadení zasielané automaticky priamo do centrál jednotlivých výrobcov zariadení (call home), a teda nejdú cez helpdesk dodávateľa. Riešenie takýchto hlásení vykonávajú priamo výrobcovia na mieste alebo na diaľku podľa povahy nahláseného incidentu.
Ďalej sa jedná o pravidelnú i nepravidelnú profylaktiku zariadení, a to jednak formou vzdialeného prístupu, ale v prípade potreby i priamo na mieste. Tieto činnosti zahŕňajú prevažne (ale nie výlučne) pravidelné revízie hasiacich a bezpečnostných systémov, pravidelné kontroly záložných zdrojov, dieselagregátu a podobne. Profylaktické činnosti sa týkajú aj pravidelnej kontroly firmwarových zariadení diskových polí, SAN direktorov, či sieťových komponentov.
V neposlednom rade sú zo strany prevádzkovateľa IKT infraštruktúry dátového centra aktívne využívané aj konzultačné a poradenské služby dodávateľa, ktoré sú realizované spravidla telefonicky na základe aktuálnych potrieb.
Prajem pekný deň.
Eva Vašková
From: Informacie 211 [mailto:info@minedu.sk]
Sent: Wednesday, January 25, 2017 11:34 AM
To: sekretariat
Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.
Poskytnúť spätnú väzbu