Detail žiadosti

  • Zoznam faktúr
  • Ministerstvo spravodlivosti SR
  • xxxxx xxxxx
  • 28. február 2017
Priebeh infožiadosti

Žiadosť

Predmet:

Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam faktúr

Adresát:

tlacove@justice.sk   Odoslaný

Dátum úkonu:

28. február 2017

Dátum odoslania:

28. február 2017

Povinná osoba: Ministerstvo spravodlivosti SR, Župné nám. 13, Bratislava - Staré Mesto 813 11, tlacove@justice.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, jeve@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: Kompletný zoznam faktúr v tabuľke, vrátane údajov o čísle faktúry, druhu plnenia, objeme faktúry, názvu a ičo protistrany a dátumu, zahŕňajúci faktúry aj z obdobia, kedy sa povinne nezverejňovali - od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme, napríklad vo formáte .xls Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: jeve@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Potvrdenie prijatia žiadosti

Predmet:

RE: REKLAMA:Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam faktúr

Odosielateľ:

Tlacove <tlacove@justice.sk>

Dátum úkonu:

3. marec 2017

Dátum doručenia:

3. marec 2017

Dobrý deň, Vaša žiadosť o informáciu bola podstúpená príslušnej sekcii na vybavenie. Pekný deň, Tlačové oddelenie Ministerstvo spravodlivosti SR Župné nám. 13 813 11 Bratislava Tel: 02/888 91 508, Email: tlacove@justice.sk WEB I FB From: xxxxx xxxxx [mailto:jeve@mail.chcemvediet.sk] Sent: Tuesday, February 28, 2017 5:52 PM To: Tlacove Subject: REKLAMA:Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam faktúr Povinná osoba: Ministerstvo spravodlivosti SR, Župné nám. 13, Bratislava - Staré Mesto 813 11, tlacove@justice.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, jeve@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: Kompletný zoznam faktúr v tabuľke, vrátane údajov o čísle faktúry, druhu plnenia, objeme faktúry, názvu a ičo protistrany a dátumu, zahŕňajúci faktúry aj z obdobia, kedy sa povinne nezverejňovali - od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme, napríklad vo formáte .xls Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: jeve@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Výzva na doplnenie žiadosti

Predmet:

132/2017-142-I - Výzva na doplnenie žiadosti o sprístupnenie informácií

Odosielateľ:

SOPATA Matúš <matus.sopata@justice.sk>

Dátum úkonu:

10. marec 2017

Dátum doručenia:

10. marec 2017

sp. zn.: 132/2017-142-I Dobrý deň, Ministerstvu spravodlivosti Slovenskej republiky (ďalej len „MS SR“) bola prostredníctvom elektronickej pošty dňa 28.02.2017 doručená Vaša žiadosť o sprístupnenie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 211/2000 Z. z.“), v ktorej uvádzate nasledovné: „Kompletný zoznam faktúr v tabuľke, vrátane údajov o čísle faktúry, druhu plnenia, objeme faktúry, názvu a ičo protistrany a dátumu, zahŕňajúci faktúry aj z obdobia, kedy sa povinne nezverejňovali - od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme, napríklad vo formáte .xls“ Informácie ste žiadali zaslať na Vašu emailovú adresu: jeve@mail.chcemvediet.sk. V nádväznosti na Vašu žiadosť si dovoľujeme poukázať na ustanovenie § 14 ods. 2 zákona č. 211/2000 Z. z., v zmysle ktorého musí byť zo žiadosti zrejmé ktorej povinnej osobe je určená, meno, priezvisko, názov alebo obchodné meno žiadateľa, jeho adresa pobytu alebo sídlo, ktorých informácií sa žiadosť týka a aký spôsob sprístupnenia informácií žiadateľ navrhuje. V zmysle § 14 ods. 3 zákona č. 211/2000 Z. z., ak žiadosť nemá predpísané náležitosti uvedené v odseku 2, povinná osoba bezodkladne vyzve žiadateľa, aby v určenej lehote, ktorá nesmie byť kratšia ako sedem dní, neúplnú žiadosť doplnil. Poučí žiadateľa aj o tom, ako treba doplnenie urobiť. Ak napriek výzve povinnej osoby žiadateľ žiadosť nedoplní a informáciu nemožno pre tento nedostatok sprístupniť, povinná osoba žiadosť odloží. V súvislosti s vyššie uvedeným Vás vyzývame na doplnenie Vašej žiadosti, a to: ● konkretizovaním Vašej požiadavky tak, aby bolo zrejmé, akých informácií sa žiadosť týka. V žiadosti o sprístupnenie informácií ste uviedli, že požadujete zoznam faktúr v tabuľke, ktorá obsahuje konkrétne údaje, a to od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme (napríklad vo formáte .xls). Z takto formulovanej požiadavky ale nie je zrejmé, či požadujete - zoznam faktúr len za predpokladu (resp. len za obdobie), ak sú k dispozícii v automatizovanom systéme a ak táto podmienka nie je splnená, resp. ak táto podmienka v niektorom období nie je splnená (teda ak za niektoré obodbie nie sú k dispizícii v automatizovanom systéme, z ktorého by bolo možné získať výstup s Vami požadovanými údajmi), takéto faktúry nie sú predmetom Vašej žiadosti o sprístupnenie informácií, - alebo žiadate zoznam faktúr s Vami označenými údajmi a dovetky, že má ísť o tabuľku, pri ktorej je možnosť spracovania v automatizovanom systéme (napríklad vo formáte .xls), uvádzate len ako formu, v ktorej Vám požadovsané informácie majú byť sprístupnené, - alebo žiadate akékoľvek iné informácie a žiadna z uvedených možností nie je správna (teda povinnej osobe sa nepodarilo identifikovať predmet Vašej žiadosti). V takom prípade čo najjasnejšie a najpresnejšie označte okruh informácií, ktoré požadujete, vrátane obdobia, za ktoré požadujete informácie. V prípade druhej možnosti Vás zároveň vyzývame i na identifikovanie obdobia, za ktoré požadujete predmetné informácie. Za predpokladu, že požadujete informácie uvedené pri druhej možnosti, nie je zrejmé, za aké obdobie, resp. aký rozsah faktúr požadujete (v žiadosti uvádzate, že ich požadujete aj z obdobia, kedy sa nezverejňovali, zároveň ale uvádzate, že len od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme). Na základe uvedeného si Vás dovoľujeme vyzvať, aby ste Vašu žiadosť doplnili vyššie uvedeným spôsobom, keďže len potom bude možné na strane povinnej osoby jasne identifikovať, ktorých informácií sa žiadosť týka, a bude možné ju vecne vybaviť. Bez doplnenia žiadosti požadovaným spôsobom nie je možné požadované informácie sprístupniť. Na doplnenie žiadosti Vás vyzývame v lehote to 7 dní od doručenia tejto výzvy, v opačnom prípade bude Vaša vec odložená podľa ustanovenia § 14 ods. 3 zákona č. 211/2000 Z. z. Nad rámec vyššie uvedeného a z dôvodu proobčianského a proinformačného prístupu si dovoľujeme napriek výzve na doplnenie žiadosti zaslať Vám tabuľku vo formáte .xlsx, ktorá predstavuje výstup z aktuálne používaného informačného systému a obsahuje došlé faktúry od 04.01.2016 (spolu s informáciami o nich, ktoré boli predmetom Vašej žiadosti). S pozdravom Mgr. Matúš Sopata generálny riaditeľ právnej sekcie Ministerstvo spravodlivosti SR Župné nám. 13 813 11 Bratislava Tel: 02/88891545 Email: matus.sopata@justice.sk WEB I FB [cid:image003.jpg@01D2999F.373BA030] From: xxxxx xxxxx [mailto:jeve@mail.chcemvediet.sk] Sent: Tuesday, February 28, 2017 5:52 PM To: Tlacove Subject: REKLAMA:Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Zoznam faktúr Povinná osoba: Ministerstvo spravodlivosti SR, Župné nám. 13, Bratislava - Staré Mesto 813 11, tlacove@justice.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, jeve@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: Kompletný zoznam faktúr v tabuľke, vrátane údajov o čísle faktúry, druhu plnenia, objeme faktúry, názvu a ičo protistrany a dátumu, zahŕňajúci faktúry aj z obdobia, kedy sa povinne nezverejňovali - od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme, napríklad vo formáte .xls Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: jeve@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Doplnenie žiadosti

Predmet:

Doplnenie žiadosti o informácie

Adresát:

SOPATA Matúš <matus.sopata@justice.sk>   Otvorený

tlacove@justice.sk   Odoslaný

Dátum úkonu:

10. marec 2017

Dátum odoslania:

10. marec 2017

Povinná osoba: Ministerstvo spravodlivosti SR, Župné nám. 13, Bratislava - Staré Mesto 813 11, tlacove@justice.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, jeve@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, dňa 28.02.2017 som formou emailu požiadal Ministerstvo spravodlivosti SR o poskytnutie informácie: Zoznam faktúr. Dňa 10.03.2017 mi Ministerstvo spravodlivosti SR doručilo výzvu na doplnenie žiadosti. Ďakujem za poskytnuté údaje o faktúrach. Ide o prvú možnosť z popísaných. Teda žiadosť smeruje na všetky také faktúry, o ktorých je informácie možné dostať z nejakej automatizovanej evidencie. A xls(xlsx,csv) je navrhovaný formát na sprístupnenie informácií. Zároveň budem veľmi vďačný za akékoľvek doplnkové informácie - ak napríklad informácie o faktúrach spred zavedenia súčasného systému je možné získať z predchádzajúceho systému, alebo existujú vo forme skenu, ktorý by stačilo iba preposlať, budem za ne veľmi vďačný, chcel som však predísť možnosti, že povinná osoba by podľa žiadosti mala opisovať údaje zo starých faktúr, alebo robiť podobne náročnú "manuálnu" prácu. Pre ilustráciu prikladám link na informácie o faktúrach Ministerstva financií, ktoré v odpovedi na rovnakú žiadosť zaslalo informácie o faktúrach od roku 2004, nakoľko odvtedy začalo faktúry centrálne evidovať v systéme: https://drive.google.com/open?id=1l1mcF1kpNoGSzwK7aNhm9ETvXTP4lwu-T4v8_zXuN4c Pre prípad ďalšej komunikácie o žiadosti, či formáte prikladám svoje telefónne číslo: xxxxx Veľmi pekne ďakujem, S pozdravom, xxxxx xxxxx

Úplne sprístupnenie informácie

Predmet:

Žiadosť o informácie_Turček

Odosielateľ:

informacie211 <informacie211@justice.sk>

Dátum úkonu:

22. marec 2017

Dátum doručenia:

22. marec 2017

Miera sprístupnenia:

Úplné sprístupnenie

sp. zn.: 132/2017-142-I Dobrý deň, Ministerstvu spravodlivosti Slovenskej republiky (ďalej len „MS SR“) bola prostredníctvom elektronickej pošty dňa 28.02.2017 doručená Vaša žiadosť o sprístupnenie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 211/2000 Z. z.“), v ktorej uvádzate nasledovné: „Kompletný zoznam faktúr v tabuľke, vrátane údajov o čísle faktúry, druhu plnenia, objeme faktúry, názvu a ičo protistrany a dátumu, zahŕňajúci faktúry aj z obdobia, kedy sa povinne nezverejňovali - od dátumu, kedy sú k dispozícii v automatizovanom systéme, napríklad vo formáte .xls“ Ministerstvo Vás v zmysle § 14 ods. 3 zákona č. 211/2000 Z. z. vyzvalo prostredníctvom elektronickej pošty dňa 10.03.2017 na doplnenie Vašej žiadosti, pričom svoju žiadosť ste doplnili dňa 10.03.2017 prostredníctvom elektronickej pošty, v ktorej uvádzate, cit.: „Dobrý deň, dňa 28.02.2017 som formou emailu požiadal Ministerstvo spravodlivosti SR o poskytnutie informácie: Zoznam faktúr. Dňa 10.03.2017 mi Ministerstvo spravodlivosti SR doručilo výzvu na doplnenie žiadosti. Ďakujem za poskytnuté údaje o faktúrach. Ide o prvú možnosť z popísaných. Teda žiadosť smeruje na všetky také faktúry, o ktorých je informácie možné dostať z nejakej automatizovanej evidencie. A xls(xlsx,csv) je navrhovaný formát na sprístupnenie informácií. Zároveň budem veľmi vďačný za akékoľvek doplnkové informácie - ak napríklad informácie o faktúrach spred zavedenia súčasného systému je možné získať z predchádzajúceho systému, alebo existujú vo forme skenu, ktorý by stačilo iba preposlať, budem za ne veľmi vďačný, chcel som však predísť možnosti, že povinná osoba by podľa žiadosti mala opisovať údaje zo starých faktúr, alebo robiť podobne náročnú "manuálnu" prácu. Pre ilustráciu prikladám link na informácie o faktúrach Ministerstva financií, ktoré v odpovedi na rovnakú žiadosť zaslalo informácie o faktúrach od roku 2004, nakoľko odvtedy začalo faktúry centrálne evidovať v systéme: https://drive.google.com/open?id=1l1mcF1kpNoGSzwK7aNhm9ETvXTP4lwu-T4v8_zXuN4c“ V nadväznosti na Vašu žiadosť Vám zasielame požadované faktúry za jednotlivé roky v rozsahu, v ktorom ich má MS SR k dispozícii ako výstup z automatizovanej evidencie, t. j. za roky 2006-2016. Požadované informácie Vám z dôvodu rozsiahlosti príloh zasielame vo viacerých e-mailoch. S pozdravom JUDr. Martina Mikolášiková Odbor zmluvných vzťahov a prístupu k informáciám Ministerstvo spravodlivosti SR Župné nám. 13 813 11 Bratislava Tel.: 02/8889 1372 E-mail: martina.mikolasikova@justice.sk WEB I FB [Popis: Popis: cid:image001.jpg@01D297F2.EE8948E0] From: xxxxx xxxxx [mailto:jeve@mail.chcemvediet.sk] Sent: Friday, March 10, 2017 1:46 PM To: SOPATA Matúš; Tlacove Subject: REKLAMA:Doplnenie žiadosti o informácie Povinná osoba: Ministerstvo spravodlivosti SR, Župné nám. 13, Bratislava - Staré Mesto 813 11, tlacove@justice.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, jeve@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, dňa 28.02.2017 som formou emailu požiadal Ministerstvo spravodlivosti SR o poskytnutie informácie: Zoznam faktúr. Dňa 10.03.2017 mi Ministerstvo spravodlivosti SR doručilo výzvu na doplnenie žiadosti. Ďakujem za poskytnuté údaje o faktúrach. Ide o prvú možnosť z popísaných. Teda žiadosť smeruje na všetky také faktúry, o ktorých je informácie možné dostať z nejakej automatizovanej evidencie. A xls(xlsx,csv) je navrhovaný formát na sprístupnenie informácií. Zároveň budem veľmi vďačný za akékoľvek doplnkové informácie - ak napríklad informácie o faktúrach spred zavedenia súčasného systému je možné získať z predchádzajúceho systému, alebo existujú vo forme skenu, ktorý by stačilo iba preposlať, budem za ne veľmi vďačný, chcel som však predísť možnosti, že povinná osoba by podľa žiadosti mala opisovať údaje zo starých faktúr, alebo robiť podobne náročnú "manuálnu" prácu. Pre ilustráciu prikladám link na informácie o faktúrach Ministerstva financií, ktoré v odpovedi na rovnakú žiadosť zaslalo informácie o faktúrach od roku 2004, nakoľko odvtedy začalo faktúry centrálne evidovať v systéme: https://drive.google.com/open?id=1l1mcF1kpNoGSzwK7aNhm9ETvXTP4lwu-T4v8_zXuN4c Pre prípad ďalšej komunikácie o žiadosti, či formáte prikladám svoje telefónne číslo: xxxxx Veľmi pekne ďakujem, S pozdravom, xxxxx xxxxx

Spätná väzba

Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.

  Poskytnúť spätnú väzbu