Detail žiadosti
Žiadosť
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Opakovane zlyhanie prihlasenie slovensko.sk
Adresát:
info@vicepremier.gov.sk Otvorený
Dátum úkonu:
13. november 2016
Dátum odoslania:
13. november 2016
Prílohy:
Povinná osoba: Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu, Štefánikova 15, xxxxx 811 05, info@vicepremier.gov.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx 6, xxxxx xxxxx, potu@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1) Ako plánuje úrad riešiť opakované zlyhávanie prihlásenia na slovensko.sk 2) Prečo nie je operátor na linke dostupný non-stop ale len v pracovných "úradníckych" hodinách? 3) Kedy budú operátori dostupní non-stop? 4) Ako bude riešené premeškanie termínu, keď sa nedá do systému prihlásiť? 5) Koľko operátorov pracuje v úradníckych hodinách na linke? 6) Prečo nie je táto linka bezplatná, t.j. číslo 0800? 7) Aká je vyžadovaná reakčná dobá na zaslanie informácie o nefunkčnosti prihlásenia cez https://helpdesk.slovensko.sk/new-incident/ ? Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: potu@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx
Postúpenie žiadosti
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Opakovane zlyhanie prihlasenie slovensko.sk
Odosielateľ:
info <info@vicepremier.gov.sk>
Dátum úkonu:
16. november 2016
Dátum doručenia:
16. november 2016
Miera sprístupnenia:
Nesprístupnenie
Dobrý deň pán xxxxx,
dovoľte nám informovať Vás, že sme Vašu žiadosť o informáciu dnešným dňom postúpili podľa vecnej príslušnosti Národnej agentúre pre sieťové a elektronické služby (NASES).
Ostávame s pozdravom a želáme pekný deň!
Komunikačný odbor
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
Štefánikova 15
811 05 xxxxx
tlacove@vicepremier.gov.sk
Doručenie postúpenej žiadosti novej povinnej osobe
Dátum úkonu:
16. november 2016
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
FW: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Opakovane zlyhanie prihlasenie slovensko.sk
Odosielateľ:
Eva Baranová <eva.baranova@nases.gov.sk>
Dátum úkonu:
16. november 2016
Dátum doručenia:
16. november 2016
Vážený pán xxxxx,
Národnej agentúre pre sieťové a elektronické služby bola dnes (16.11.2016) postúpená Vaša žiadosť o informáciu v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. Týmto Vám na základe Vašej žiadosti potvrdzujeme jej prijatie. Vaša žiadosť bude vybavená v zákonom stanovenej lehote.
S pozdravom
[cid:image006.png@01D23FFA.7999C460]Mgr. Eva Baranová
vedúci odborný referent | Odbor PR a marketingu
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
BC OMNIPOLIS | Trnavská cesta 100 | 821 01 xxxxx
+421 (0) 2 3278 0746
eva.baranova@nases.gov.sk
Úplne sprístupnenie informácie
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Opakovane zlyhanie prihlasenie slovensko.sk
Odosielateľ:
Eva Baranová <eva.baranova@nases.gov.sk>
Dátum úkonu:
29. november 2016
Dátum doručenia:
29. november 2016
Číslo spisu:
21/6588/2016/NASES
Miera sprístupnenia:
Úplné sprístupnenie
Prílohy:
Dobrý deň, pán xxxxx,
dňa 16. novembra 2016 bola Národnej agentúre pre sieťové a elektronické služby postúpená z Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu Vaša žiadosť o informácie v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. V prílohe Vám zasielame sprístupnenie požadovanej informácie.
S pozdravom
[cid:image006.png@01D24A58.92D89290]Mgr. Eva Baranová
Odbor PR a marketingu
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
BC OMNIPOLIS | Trnavská cesta 100 | 821 01 xxxxx
+421 (0) 2 3278 0746 |
eva.baranova@nases.gov.sk
Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.
Poskytnúť spätnú väzbu