Detail žiadosti
Žiadosť
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: IS APONET - IOM
Adresát:
zakaznickyservis@slposta.sk Otvorený
Dátum úkonu:
1. jún 2017
Dátum odoslania:
1. jún 2017
Povinná osoba: Slovenská pošta, a.s.,, Partizánska cesta 9, Banská Bystrica 975 99, zakaznickyservis@slposta.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, gupu@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1) zoznam vsetkych sluzieb, ktore poskytuje slovenska posta pomocou projektu IS APONET. 2) zoznam vsetkych sluzieb, ktore poskytuje slovenska posta pomocou modulu IOM (integrovane obsluzne miesto) v projekte IS APONET. 3) Ak je to mozne, pre kazdu sluzbu datum zaciatku poskytovania sluzieb na pobockach/pristupovych miestach. 4) zoznam pristupovych miest, kde sa modul IOM IS APONET vyuziva na sluzby: - Výpis z obchodného registra SR - Výpis z listu vlastníctva - Výpis a odpis z registra trestov - Zaručená konverzia elektronického dokumentu do listinnej podoby 5) zdroj a objem financovania projektu IS APONET (rozpocet/vlastne zdroje/eurofondy/operacny program/vyzva) Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: gupu@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
Re: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: IS APONET - IOM
Odosielateľ:
zakaznickyservis@slposta.sk
Dátum úkonu:
1. jún 2017
Vazeny zakaznik,
dakujeme Vam za e-mail, ktory sme zaevidovali a postupili na riesenie.
S pozdravom,
Zakaznicky servis SP, a.s.
(prevadzkova doba: pracovne dni od 8:00 - 18:00)
Dear customer,
thank you for your e-mail. Your request was registered and will be processed as soon as possible.
Best regards.Customer service of the Slovak Post
----- Original Message -----
From: "xxxxx xxxxx"
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: IS APONET - IOM
Odosielateľ:
zakaznickyservis@slposta.sk
Dátum úkonu:
1. jún 2017
Dátum doručenia:
1. jún 2017
Vazeny pan xxxxx xxxxx,
Vas e-mail zo dna 01. 06. 2017 sme postupili na riesenie prislusnemu organizacnemu utvaru.
S pozdravom a prianim prijemneho dna
Andrea Sperkova
oddelenie zakaznickeho centra
SLOVENSKA POSTA, a. s.
usek pobockovej siete a retailoveho predaja
Komenskeho 16, 975 88 Banska Bystrica
tel.: 0800 122 413
e-mail: zakaznickyservis@slposta.sk
Úplne sprístupnenie informácie
Predmet:
Infožiadosť
Odosielateľ:
Cimermanová Alexandra <cimermanova.alexandra@slposta.sk>
Dátum úkonu:
15. jún 2017
Dátum doručenia:
15. jún 2017
Miera sprístupnenia:
Úplné sprístupnenie
Prílohy:
Dobrý deň pán xxxxx.
V prílohe Vám zasielam odpoveď na Vašu žiadosť, ktorá spadá pod zákon č. 211/2000 Z,z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (zákon o slobode informácií).
S úctou,
Alexandra Cimermanová
špecialista pre styk s verejnosťou
[logo-SP-do-podpisu]
SLOVENSKÁ POŠTA, a. s.
odbor komunikácie
Námestie SNP 35, 811 01 xxxxx 1
mobil: 0904 501 542
e-mail: cimermanova.alexandra@slposta.sk
Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.
Poskytnúť spätnú väzbu