Detail žiadosti
Žiadosť
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Integrované obslužné miesto občana
Adresát:
podatelna@mfsr.sk Otvorený
Dátum úkonu:
17. september 2016
Dátum odoslania:
17. september 2016
Dátum doručenia:
19. september 2016
Povinná osoba: Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava - Staré Mesto 817 82, podatelna@mfsr.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, tabi@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1. Počet pôšt, ktoré využívajú systém iomo 2. Počet iných úradov, ktoré využívajú systém iomo 3. Štúdiu uskutočniteľnosti projektu 4. Súťažné podklady v zákazke na IS IOM, MetaIS, IS CSRU(https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/132765) 5. Ponuky uchádzačov v zákazke na IS IOM, MetaIS, IS CSRU Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: tabi@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Integrované obslužné miesto občana
Odosielateľ:
info <info@mfsr.sk>
Dátum úkonu:
19. september 2016
Dátum doručenia:
19. september 2016
Vazeny pan xxxxx,
na zaklade ziadosti Vam potvrdzujeme podanie Vasej ziadosti o informaciu dna 19.09.2016.
S pozdravom
Tothova
From: Podatelna MF SR
Sent: Monday, September 19, 2016 7:20 AM
To: info
Postúpenie žiadosti
Predmet:
RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Integrované obslužné miesto občana
Odosielateľ:
info <info@mfsr.sk>
Dátum úkonu:
20. september 2016
Dátum doručenia:
20. september 2016
Miera sprístupnenia:
Nesprístupnenie
Prílohy:
Dobrý deň,
v prílohe si Vám dovoľujeme zaslať oznámenie o postúpení Vašej žiadosti o sprístupnenie informácií, v bodoch 1 a 2.
S pozdravom
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Kancelária ministra
Tlačový odbor
Štefanovičova 5
817 82 Bratislava
Tel.: +421-2-5958 2105
Fax.: +421-2-5958 3050
Email: janka.bielikova@mfsr.sk
Doručenie postúpenej žiadosti novej povinnej osobe
Dátum úkonu:
20. september 2016
Dátum doručenia:
20. september 2016
Potvrdenie prijatia žiadosti
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Integrované obslužné miesto občana
Odosielateľ:
info <info@vicepremier.gov.sk>
Dátum úkonu:
20. september 2016
Dátum doručenia:
20. september 2016
Vážený pán xxxxx,
v súvislosti s Vašou žiadosťou o danú informáciu si Vás dovoľujeme upozorniť na potrebu zaplatenia poplatku za jej následné spracovanie.
Nižšie Vám prikladáme sadzobník úhrad vyplývajúcich zo zákona.
Tento poplatok je potrebné uhradiť na číslo účtu SK74 8180 0000 0070 0055 7134, vedeného v Štátnej pokladnici.
Následne je potrebné nám zaslať potvrdenie o zaplatení tohto poplatku alebo žiadosť o faktúru, ktorú Vám vystavíme.
Sadzobník úhrad za sprístupňovanie informácii podľa § 21 ods. 1 zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácii)
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu podľa § 5 ods. 1 písm. f) zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácii) zverejňuje
sadzobník úhrad za sprístupnenie informácii
1. Náklady spojené s vyhotovením kópie informácie
a) 0,02 eura za vyhotovenie jednostrannej informácie formátu A4,
b) 0,03 eura za vyhotovenie obojstrannej informácie formátu A4,
c) 0,04 eura za vyhotovenie jednostrannej informácie formátu A3,
d) 0,06 eura za vyhotovenie obojstrannej informácie formátu A3,
e) 0,65 eura za jeden kus diskety 3,5",
f) 1,66 eura za jeden kus CD ROM.
1. Obálka
Formát A6 – 0,02 eura
Formát A5 – 0,03 eura
Formát A4 – 0,07 eura
1. Náklady spojené s odoslaním informácie sa spravujú aktuálnym cenníkom poštových služieb.
1. Informácie zasielané e-mailom, faxom a telefonicky sú sprístupňované bezplatne.
1. Žiadateľ uhradí náklady spojené so spracovaním informácie
a) bezhotovostne prevodom na účet v banke s uvedením variabilného symbolu,
b) v hotovosti do pokladne Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu, v čase od 10,00 do 12,00 hod. a od 13,00 do 15,00 hod. každý pracovný deň,
c) poštovou poukážkou.
1. Bezplatne sú sprístupňované informácie, u ktorých náklady spojené s vyhotovením kópie a odoslaním informácie súhrne neprekročia čiastku 6,64 eura. Žiadateľovi, ktorý predloží notárom osvedčenú kópiu preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím sa informácie poskytujú bezplatne aj v prípade, ak náklady podľa predchádzajúcej vety prekročia sumu 6,64 eura.
Ostávame s pozdravom a želáme pekný deň!
Odbor komunikácie a protokolu
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
Štefánikova 15, 81105 Bratislava
tlacove@vicepremier.gov.sk
Úplne sprístupnenie informácie
Predmet:
Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Systém IOM
Odosielateľ:
info <info@vicepremier.gov.sk>
Dátum úkonu:
30. september 2016
Dátum doručenia:
30. september 2016
Miera sprístupnenia:
Úplné sprístupnenie
Prílohy:
Dobrý deň, pán xxxxx,
v prílohe Vám zasielame Vaše odpovede.
Ostávame s pozdravom a želáme pekný deň!
Odbor komunikácie a protokolu
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
Štefánikova 15, 81105 Bratislava
tlacove@vicepremier.gov.sk
Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.
Poskytnúť spätnú väzbu